tirsdag den 22. marts 2011

DIY - personlige frimærker

UPDATE! Kan også købes lige her - hvis ikke man selv kan hitte ud af det!


Jeg har i dag lavet personlige frimærker til August, som han kan bruge i sin post-leg!

Hvis du har lyst at prøve kræfter med det, så kan du gøre sådan her:
  1. Tag frimærkeskabelonen, som er under punkt 4, og kopier den ind i word el. lign.
  2. Indsæt et billede i midten
  3. Indsæt en tekst nederst!
  4. Printes på alm. papir, og derefter kan de små poder lime dem på kuverter. Har også før printet dem på labels, på den måde får man dem jo som klistermærker! Men pt. elsker August at lime - så det var hittet denne gang.

6 kommentarer:

  1. Ej hvor smart Mia:) Tak for det.
    ELSKER din overhearder:) så fin

    SvarSlet
  2. ih, sikke en god ide. den tror jeg at jeg lige skriver bag øret til når vi f.eks skal sende invitationer til barnedåb:-)

    SvarSlet
  3. Genialt tak fordi du deler det vil jeg da helt sikkert prøve :-)

    SvarSlet
  4. Pas på hvad du har gang i - jeg er sikker på at lige så snart du putter teksten "Danmark" og "5.50" på dit layout, så er du på kant med lovgivningen og kan dømmes for falskmøntneri (hvis altså ikke det hedder falskfrimærkeri :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...