lørdag den 12. marts 2011

Børneværelse #7

Anna har sendt mig billeder af sin datters super fine værelse, her er hvad hun skrev:

Her bor Karoline på 3 år. Værelset er nyt og lavet i forbindelse med en ombygning af vores hus.
Sengen har jeg selv sovet i, og det har min far også, så det er nu 3. generation, som sover deri. Dukkesengen er også min gamle, som bare har fået en omgang gul maling, ligesom dukkehuset er et, som min far lavede til mig, og som nu bare er blevet malet i nye farver. Sættekassen var mit første krea-påfund, og jeg glæder mig allerede til at skulle lave flere. Flagranken er lavet af skønne Anne fra bloggen Apfelstrudel.

Kærlig hilsen Anna



Vil du også have jeres børneværelse på bloggen, sender du mig bare en mail med billeder og tekst på mia.soerensen@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Sød ide med at vise børneværelser. Og sikke et skønt rum til en 3 årig. :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...