tirsdag den 15. marts 2011

30 års kage #1

Min dejlige mand er lige kommet hjem, og sammen har vi hentet August. Nu leger drengene i haven på den nye trampolin. Men æv det er koldt - hvor blev det dejlige forårsvejr af??

Jeg har i går og i dag forberedt og lavet kagen til mandens arbejde i morgen. De er 60 personer, der skal have et stykke hver, så den skulle være rimelig stor. Manden min ville gerne have en bil, så det blev en bil ovenpå en vej fyldt med græs/blomster. Jeg havde lavet gråt fondant til vejen, men ak der var ikke nok, så jeg tog den nemme løsning og betrak vejen med glasur indfarvet gråt. Jeg er ikke tilfreds med den vej.. men det bliver IKKE lavet om!


Hvor er det fedt så mange vil være med i min giveaway! Tak for alle de søde kommentarer - de varmer så dejligt!

8 kommentarer:

  1. Lækker kage! Og tillykke med ham:)

    SvarSlet
  2. mmmm den ser flot og lækker ud!!

    SvarSlet
  3. Hej søde...
    Først stort tillykke med Tue.. du må endelig hilse ham og sige tillykke... smil.
    OGså WOW en flot kage, den er jo fantastisk.. Tue kan da kun være stolt over at have sådan en fantastisk kone, der laver sådan en smuk kage til ham..
    Vi har det skønneste solskinsvejr her idag, flaget er hejst, så i kommer bare her så skal vi nok fejre Tue.. hihi..
    Ha en fortsat skøn og dejlig dag..
    Stort knus fra Tina

    SvarSlet
  4. Sikke en luksus at få sådan en flot kage med på arbejde - han er en heldig mand.

    Knus Line (kageslottet.blogspot.com)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til manden din. :O) En flot kage.
    Hvordan laver du overtrækket.
    Når jeg laver disse kager bruger jeg skumfiduser og flormelis.

    SvarSlet
  6. Tillykke med manden og sikke dog en flot kage til arbejdet og så 60 personer gisp ja så må den være stor :-) Håber han får en helt fantastisk dag.

    Knus Mette

    SvarSlet
  7. Wow hvor er det vildt. Hvor er du dygtig, den er mega flot. Hvad er der indeni?
    Kh Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...