mandag den 21. marts 2011

Forår nu er det forår...

Forår nu er det forår,
blomster og børn springer ud i lyset.
Forår nu er det forår,
himlen er blå, og verden blir grøn.

Jeg' i godt humør - solen skinner.
Jeg' i godt humør - røde kinder.
Vi' i godt humør - børn der leger.
Det er forår nu, det er forår nu!

Forår nu er det forår
Bedste står op og går ud i haven
Forår nu er det forår,
naboen får sig en snak og en øl.

(omkv. igen)

Min absolutte ynglings forårssang da jeg var barn!

Billederne er fra i går! Miabellatræerne spirer, mine drenge leger i haven, himlen jeg kigger på og smilet der viser at nu er der lysere tider på vej!


God mandag blogland!

4 kommentarer:

  1. Hvor dejligt.
    Hvor er vi heldige her i vores lille smørhul, vi kalder Danmark.

    Ser lige en udsendelse om Tjernobyl, hvor der var atomulykke for 25 år siden.

    Glædelig dansk forår.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Jubiiii!!! Skønt med forår!!!

    SvarSlet
  3. Den sang kendte jeg ikke, men det er et fint billede den danner af foråret. Og ja det er vejr til øl og sodavand på terrassen. dejligt
    Osse god forårs mandag til dig

    SvarSlet
  4. Jeg kender ikke sange, men smuk er den. Dine billeder oser virkelig af forår.

    (Flot header, i øvrigt)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...