lørdag den 12. marts 2011

Min frugtdreng

Hver aften får August jo abemad inden han skal sove. Abemad er ganske enkelt forskelligt frugt i en skål, og han ELSKER det! Nu er der endelig kommet jorbær i handlen igen - selvom de stadig er noget dyre! Men det betyder at favoritskålen for tiden er jordbær, blåbær og banan!


Den anden dag såede vi karse sammen med mormor. Han var meget interesseret i det, og vi har dagligt vandet og fulgt det vokse. For nogle dage siden var det klar til at blive spist. Det kom i frikadellerne og i går ovenpå suppen. Skønt - smager altså af forår!

I dag kører vi en tur til Tyskland - har hørt solen skinner sydpå ;-) Der skal handles ind til næste uge, hvor min kære mand fylder 30! Kan I have en skøn lørdag.

3 kommentarer:

  1. Skønt at høre den positive pen har fundet vej igen... God weekend fra en fast læser. Johanne.

    SvarSlet
  2. Det er altså en fantastisk ide med det der abemad! Det kunne man nok godt lige finde på at afprøve ;-)
    Håber din bedre halvdel og resten af familien får en skøn dag.
    Kh Trine

    SvarSlet
  3. Sejt at du kan få ham til at spise frugt og grønt. Elias skriger op bare han ser et basillikumblad - NEIIII IKKE SALAAAAAAAAT. Men ok, den der skål ser godt nok også indbydende ud. Glad for at det hele lysner...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...