fredag den 25. marts 2011

Mor/søn samtaler

Jeg hentede August halv tolv i dag. Siden han vågnede fra sin lur har vi snakket om alt muligt!

I får lige to af de rigtig søde :-)

1. KYSSERI

Mor kysser på August!
August: Mor jeg er en stor dreng, jeg gider ikke ha' kys!

Er det ikke lidt tidligt, han ikke gider nysses af mor??? Tror bare jeg bliver ved at nysse ham :-)

 
2. FØDSELSDAG
 
August: mor jeg har snart fødselsdag
Mor: hvad ønsker du dig så?
August: pakker
Mor: hvad for nogle pakker
August: STORE pakker mor!

Se det er noget man kan forholde sig til ;-)

Min evigglade dejlige August! (og et ikke nypudset spejl...)
 ELSKER børnelogik!!

I dag har jeg også fået et fantastisk opkald - mere om det i næste uge!!

Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Dejlig unge. Kys du bare videre på ham :-)
    Og i hans verden skal pakker bare være store, så igang med at købe store ting. Hav en god weekend med en masse kysseri.

    SvarSlet
  2. Åh, den dejlige børnelogik!

    Og jeg tror da godt du kan kysse ham lidt endu:)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...