torsdag den 3. marts 2011

Marked - må nok snart i sving!

Ja altså jeg GLÆDER mig jo helt vildt til marked i Odense! Meget endda!

Jeg har klippet en masse, har også en helt masse varer i forvejen, standen har vi helt styr på. Men jeg kan bare ikke finde energi til at få alle mine halvfærdige projekter færdige... Kender I det?

Tankerne farer rundt for tiden - job, sygt barn, fremtiden... Nå jeg tænker videre, og stresser kun en lille bitte smule over det foranstående marked - jeg skal nok nå det! Indtil da har jeg lavet en lille poster - som skal motivere mig!


1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...