tirsdag den 29. marts 2011

Børneværelse #10

Lykke har sendt billeder fra Antons fine værelse! Hun skriver:

Anton er 4 1/2 år. Vi lavede hans værelse om for cirka et år siden. Da jeg var gravid med hans lillesøster Alma, synes vi han skulle have det største værelse. Og han var samtidig vokset fra babyværelset.

Vi bor i gammelt hus. Vi har fjernet væggen ud til skunken hvor vi har lavet hyldeplads. Det fungerer super godt og giver ham meget gulvplads til at bygge togbaner m.m. Sengen har min mand bygget efter min ide. Jeg synes at Anton skulle have et værelse, hvor han også kunne klatre og gynge. Så sengen er også en klatrevæg og under sengen er der hule.. Fra stigen op til sengen kan han hoppe over og svinge i gyngen. Jeg synes han har et rigtigt drengeværelse. Håber det kan inspirerer dig en smule.

Synes du har en hyggelig blog!

Lykke Schlander


---
Jeg er helt vild med den seng - minder mig meget om en min veninde havde som barn! Den er sjov! Og ja sejt med et rigtig drengeværelse når man er 4½!
---
Vil du også vise dit børneværelse frem her på bloggen sender du bare tekst/billeder til mia.soerensen@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Åhhh - det er lige sådan en seng, jeg har forhørt min mand om han ikke vil lave til vores søn - også på 4 1/2 år ;o) Men kunne super godt tænke mig at vide hvad målene er på sengen, da jeg er i tvivl om hvor stor, den skal være... Vi har nemlig også skråvægge, og derfor nogle begrænsninger ;o) Mon Lykke vil dele målene - bredde, længde og højde?
    Så fint et værelse ;o)
    Kh Ulla

    SvarSlet
  2. Hej Ulla

    Klik ind på Lykkes blog - mon ikke hun vil hjælpe!

    Du finder hende her: lykkesc.blogspot.com

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Tusind tak Mia ;o)
    Ha' en fortsat god onsdag ;o)

    SvarSlet
  4. Hej Mia
    Tak fordi du viste Antons værelse frem.

    Super hyggeligt.. Hele det her blog spreder sig lidt!

    Lykke

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...