torsdag den 17. marts 2011

Morgensol ved stranden

I fredags var August jo hjemme fra vuggestuen. Vi tog ind til stranden tidlig formiddag og nød det smukke men kolde vejr. Jeg ELSKER at vi bor så super tæt på skov, strand og by men alligevel bor "på landet". Jeg tig disse billeder med mobilen. Elsker den dramatik der kommer når man tager billeder direkte ind i lyset!


Lige nu ligger jeg her i sengen og er bange for, at jeg er ved at blive syg! Det har jeg bare IKKE tid til. Så nu skal jeg sove godt igennem i nat, så jeg forhåbentlig er super fresh når weekenden ankommer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...