onsdag den 30. marts 2011

Skrivepult - ja tak!

I sidste uge skulle min svoger flytte, og i den anledning ringede han for at høre om jeg var interesseret i en gammel skrivepult med tilhørende bænk! Min mand sagde nej tak - jeg sagde afsted og få det hentet!!

Og se lige hvor fint det er :-) med blækhus, og fyldepensbeholdere, knager i siden til skoletaskerne og med den patina man ikke kan slibe sig til! Synes den klæder min Eames rigtig godt ;-)



Jeg ser to muligheder i pulten; 1: den skal slibes ned og olieres eller 2: den skal males - evt. i sort og så tapetseret på selve pladen.

Vi beholder kun selve skrivepulten nede lige nu - bænken kommer på loftet.

Jeg har nemlig også et gammelt verdenskort liggende, og ser en hel del muligheder for at lave et kreativt hjørne i stuen til August, når han bliver ældre!

I går var jeg ude og møde min nye klasse, kolleger og enkelte forældre. Fik en velkomsttale, to flasker vin og en helt masse kram. Tænk engang - de kunne huske mig, selvom det er 5 år siden jeg sidst var derude. Elsker allerede mit nye job! Ægrer mig over det kun er i 3 måneder. Men det er trods alt bedre end ingenting.

Jeg har fået et super fedt skema - det har jeg ikke haft endnu de sidste 4 år som lærer. SÅ det er bare også super skønt!

I dag er det min sidste fridag før jeg rigtig begynder i morgen! Skal lave alt til markedet, vaske alt tøj, rydde alt op, handle alt ind, nusse alt hvad jeg kan med August, som jeg lige har afleveret for sidste gang inden sommerferien sent... må vist bare sande at det kan jeg ikke nå - ikke det hele. Så jeg vil NYDE min sidste dag, forberede mig til i morgen og ellers lige ordne det jeg kan nå!

Kan I have en skøn dag!

5 kommentarer:

  1. LÆKKER pult!! Hvorfor vil i ikke bruge bænken? Jeg synes den er rigtig fin!

    Alt mulig held og lykke i morgen.. du når nok det hele, i hvert fald før eller siden:-)

    Hav en dejlig sidste fridag.

    Knus Berit

    SvarSlet
  2. glæder mig til at se resultatet. Vi har selv en der skal sættes i stand, som vi fik af vores nabo. Jeg havde planlagt den skulle være sort, men ved ikke rigtig...

    SvarSlet
  3. Synes den er så fin, da!

    Det ville være ærgeligt at male den. Sammen med Eames stolen er det meget charmerende...

    SvarSlet
  4. Berit: Bænken fylder alt for meget det hvor vi har plads til den nu. Men når sansegyngen engang kommer ned, så skal der verdenskort, bænk og pult op og stå der!!

    Mette: Hvor fedt for jer også :-)

    Louise: Tænker du det ville være flottest at slibe den ned og oliere den? Istedet for at male den?

    Tak for jeres kommentarer!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. fiiint........... bænken kunne være så fed i en entre som skobænk ,med nogle fede puder. Super god gave fra svoger

    ps. håber du lige kommer forbi min nye blog...har nemlig valgt at lukke den gamle :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...