fredag den 25. marts 2011

Børneværelse #8

Jeg vil med glæde byde velkommen til Trine - hun viser sin søde Ediths værelse frem! Tak fordi du vil være med Trine. Vil du også være med - så send endelig tekst og billeder til mia.soerensen@hotmail.com

---


Jeg hedder Trine, og jeg har bloggen Søhesten. Det er mig en fornøjelse at vise min datters værelse frem her hos Mia.

Edith er 1½ år gammel, og hun leger og sover (oftest) her.

Vi bor i et gammelt, lavloftet bindingsværkhus. Ediths værelse var engang en del af stuen, men så satte vi væg og dør op, så hun kunne sove for vores larm. Rummet er lidt lille, men det er til gengæld fyldt op til randen med alle mulige fine sager, som især jeg ikke kunne stå for. Mange af Ediths ting er genbrugsfund. Gyngehesten er både en af Ediths og mine favoritter.
Inden for det næste år skal vi renovere lidt på huset, og så får Edith et helt nyt værelse. Jeg har planer om, at der til den tid skal installeres legekøkken.
Værsgo at kigge jer lidt omkring :-)











3 kommentarer:

  1. Søde Mia, du er jo hurtig som et lyn!! Tak, fordi du vil vise Ediths værelse frem :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt værelse - super masser inspiration!

    SvarSlet
  3. Ih, hvor er det hyggeligt :) Dejlige billeder.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...