mandag den 29. august 2011

Blogudfordring - nu er det snart !

Uh piger nu er der snart deadline for blogudfordringen !

DEJLIGT så mange deltager! Netop fordi vi er så mange denne gang, bliver det lidt anderledes.

Den 1. september lægger man sin egen beskrivelse, billeder og endeligt resultat på sin egen blog. Jeg vil så lave en linkliste på min blog, så man kan se alle jeres fine resultater. Ligesom jeg ville blive glad, hvis du vil linke retur til min blog :-)

Mit eget blev ikke så omfattende som jeg havde ønsket - men det var jo heller ikke målet. Nix målet var at være kreativ - sammen og alligevel hver for sig!

Jeg GLÆDER mig til at se jeres fine indlæg den 1. september!

Jeg har pt. disse på listen, det kan ske jeg har glemt nogle, så skriv lige en kommentar hvis du også er med !


Micha


6 kommentarer:

  1. Kære Mia

    Jeg var egentlig også med, men er ikke på listen - det er godt nok, for jeg har så travlt med arbejdet, at jeg ikke når at blive færdig med mit projekt. Glæder mig dog meget til at se, hvad alle andre er kommet frem til.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Puhhh, pyhh, åhh - bare haft travlt med alt muligt andet. Troede jeg skulle kreere i dag, men har så bare haft en dødirriterende hovedpine - så Øv altså :0)
    Men jeg når nok at lave lidt alligevel her på falderebet.

    Glæder mig til at se alles bud :0)

    SvarSlet
  3. Hej Mia. Skulle jeg egentlig maile noget til dig inden? Billeder, beskrivelser mv??

    Hilsen Nanna :0)

    SvarSlet
  4. Jeg er nødt til at melde fra :(.. Vi har haft alt for travlt herhjemme med 2 års fødselsdag og barnedåb, så jeg må med skam indrømme at jeg ikke har nået det :(.

    SvarSlet
  5. Nanna: nej jeg linker bare til din blog når du har lagt det på :)

    Maria: Tænk ikke på det - det skal være sjovt, ikke stressende !!

    Gitte: Samme svar som til Maria ;)

    Anne: Jeg må have overset dig - vil gerne putte dig på listen - ellers skriver du bare, hvis du alligevel får lavet noget fint senere end den 1/9 :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. Jeg lagde mit op i går, selv om det ikke lige blev som jeg gerne ville have, men lidt er bedre end intet :)
    KH Micha

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...