søndag den 14. august 2011

Prisafsløring

Hehe - det var sjovt at læse alle jeres bud. Der var sandelig én der ramte PLET!


Piger - skiltet kostede mig hele...

20 kr. !

Det var simpelthen så vildt, så jeg troede han tog gas på mig.

Tillykke Rikke - send mig lige din adresse på mia.soerensen@hotmail.com - så sender jeg dig en lille gave retur :)

Mht det store guldkup, der udeblev, så havde jeg håbet at finde lækkert retrostof eller noget af det særlige jeg går og kigger efter ;-) Når det så er sagt, så er jeg bare SÅ glad for de ting jeg trods alt fandt :-)

Husk min uniQrea giveaway, som jeg trækker i morgen!

8 kommentarer:

  1. HOLD DA OP det var billigt! Sikke et kup. Glæder mig til at se, hvad du får brugt det til

    SvarSlet
  2. Hold da op!! Tænkte faktisk på 20-25 kr. Men så tænkte jeg: Nej, det er jo latterlig billigt!! Hehe..

    SvarSlet
  3. Hehe det må siges at være et godt køb, jeg var flere gange ved at ændre prisen til både 10 kr og 50 kr osv. men tænkte at "en tyver" det er sådan en god pris på et marked. Forstås er du er glad for skiltet, og især til den pris. Jeg er ihvertfal glad for at være den heldige der gættede rigtigt :)

    /rikke

    SvarSlet
  4. HVAD???????????????? God pris :O)

    SvarSlet
  5. WHAT!!!!! Ok jeg var nok den højest bydende og dermed den længst fra buddet! HAHHAAA

    SvarSlet
  6. Fedt køn til en god pris :)

    SvarSlet
  7. Eiiii - ikke et fedt køn - men et fedt KØB !

    SvarSlet
  8. Det er nu temmelig cool - køber det gerne af dig for en hel 50'er! Haha :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...