søndag den 14. august 2011

Efterlysning - badges

I forbindelse med Augusts fødselsdag, skal jeg bruge 20 badges - helst de små. Det er dog en dyr omgang at købe kun 20, og da jeg synes det er lidt vildt at købe 100 stk. så spørger jeg hermed i blogland, om nogle af jer kreative piger mon tidligere har købt den store pakke, og nu ligger inde med 20 badges, som er blanke (så man selv kan lave dem) - gerne små i størrelsen.

Jeg vil naturligvis betale for dem. Håber at høre fra en el. flere :-)


4 kommentarer:

  1. jeg vil gerne dele en sending, hvis det er? kh C

    SvarSlet
  2. Se det var jo en rigtig god idé Christina !

    Jeg skal helst bruge de små - 20 stk.

    http://www.cchobby.dk/badges-25x4-ass.aspx

    Inkl. fragt vil en kasse koste DKK 173,75 kr. /delt i to runde top 87 kr. - og så skal halvdelen sendes til dig el. mig bagefter jo.

    Men jeg er på. Mailer du direkte til mig: mia.soerensen@hotmail.com :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Hej Mia,

    Har du tjekket eBay og Etsy? Tror det kan gøres end del billigere end de 170,- – også inkl. porto.

    Kh. Tine

    SvarSlet
  4. Jeg ved vi vælger nogle fra arbejde (Børnekulturstedet på Vesterbro). Jeg kan ikke huske hvor meget de koster, men hvis nok ca 1,50 kr. stykket.
    Vi har også en maskine. Kan ikke huske størrelsen. Har stadig ferie men skal på arbejde på tirsdag, så skriv mig en besked hvis du er interesseret.

    Maria

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...