onsdag den 31. august 2011

Sidste sommerdag

I dag slutter årets sommer, i hvert fald i følge kalenderen. Men jeg sidder egentlig med en følelse af, at sommeren aldrig rigtig kom til os... Vi havde et skønt forår, og har da haft sporadiske dage med godt vejr, men det kan vel tælles på én hånd hvor mange rigtige sommerdage vi har haft. I ved dage hvor der også er høje badetemperaturer, grill i haven og bare skøn skøn dansk sommer.

Pyhh jeg kan næsten ikke overskue, at efteråret begynder i morgen. Jeg elsker efteråret - meget endda, men elsker det nu bare lidt højere når jeg er mættet af sommer - og det er jeg slet ikke i år!

Denne header var faktisk på min blog en del i denne sommer - meen nu får solskinssommerheaderen lige lov at stå den sidste dag ;-)

Nå men solen skinner i dag, så når August vågner, så må vi ud og nyde det.

I morgen kommer der et tema her på bloggen - sløret er allerede løftet lidt - kan du se hvor?

3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende.
    Glæder mig til imorgen.
    God Gåtur.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Jubi - fødselsdag!
    Dét glæder jeg mig til. Jeg EEEEEEEEEEEEELSKER fødselsdage! Som i VIRKELIGT elsker!

    KH Anna

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...