tirsdag den 2. august 2011

** uniQrea Giveaway **

Min internetbutik uniQrea fylder 4 år – og det skal fejres, også her på bloggen!

uniQrea har et væld af unikke lækre varer til salg, bl.a. de super populære frugtposer.

I anledningen af fødselsdagen udlodder vi netop en valgfri frugtpose, så I kan blive klar til børnehave-, skole- og arbejdsstart her efter ferien. I vælger selv blandt alle poserne HER.


Reglerne er som følgende:

- 1 lod - læg en fødselsdagskommentar
- 2 lodder - læg en fødselsdagskommentar og bliv fast læser af bloggen
- 3 lodder - læg en fødselsdagskommentar, bliv fast læser af bloggen og link til giveawayen på din egen blog

Og du kan få hele:

- 5 lodder - hvis du gør det ovenstående og samtidig anmoder om at modtage nyhedsbrev fra uniQrea ved at sende en mail til salg@uniqrea.dk

Så 5 lodder kan du få i alt - held og lykke - jeg trækker lod den 15. august!

52 kommentarer:

  1. Mamma Mia for en skøn give-away!! Stort stort TILLYKKE med de 4 år!!!!:)

    Jeg smider 2 lodder i puljen og krydser mine små fingre!!!

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  2. jeg deltager med 3 lodder :)

    Flere-Giveaway-Her

    og stort tillykke med de 4 år :)

    SvarSlet
  3. Ihhhh Mia - stort tillykke med fødselsdagen, 4 år . . . det vildt :-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder ;-)

    Klem fra Frk.Munk

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen!!!
    Sådan en pose vil mine børn helt sikkert blive glade for, så 2 lodder til mig tak:-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne have to lodder...
    Dejlig Giveaway :o) og til lykke!

    SvarSlet
  6. skønne poser:-) jeg er med på to lodder. Kh Christina

    SvarSlet
  7. 2 lodder - dem snupper jeg :)

    SvarSlet
  8. hurra hurra hurra.. tillykke med de 4 år..

    jeg er på med 2 lodder..

    frk. harplod

    SvarSlet
  9. Tillykke! Jeg skal da lige se hvilke spændende ting du har i butikken.
    Jeg tager to lodder
    Knus Elsebeth, mit-stuff

    SvarSlet
  10. Tillykke med de 4 år! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. :-)

    SvarSlet
  11. Tillykke med fødselsdagen :o)

    Jeg vil gerne deltage med alle 5 lodder :o)

    SvarSlet
  12. Tillykke med fødselsdagen - håber der kommer mange flere. Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  13. Tillykke med de 4 år.
    2 lodder tak

    SvarSlet
  14. 3 lodder denne vej og tillykke med de 4 år!!!

    SvarSlet
  15. Stort, STORT tillykke! :D
    Må hellere deltage i din fine Give-away :) er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  16. Gratulerer så mye! Jeg vil gjerne delta med 2 lodd, følger er jeg allerede :)

    SvarSlet
  17. Stort tillykke! Vil gerne være med på 2 lodder og hvis jeg er så heldig at vinde, er det smølfeposen der står på ønskesedlen. (Har nemlig en pige der samler på smølfer)

    SvarSlet
  18. Tillykke med fødselsdagen. Jeg deltager med to lodder og håber at jeg er heldig at vinde en af disse skønne poser.

    Kh Mette

    SvarSlet
  19. Jeg smider to lodder og ønsker stort tillykke med de 4 år :) Og håber på et godt salg fremover - hip hip hurraaaaaaaaaaa :D

    SvarSlet
  20. Hej Mia...Tillykke med de 4 år :) -jeg vil gerne smide 5 lodder ;)

    /Rikke

    SvarSlet
  21. Stort tillykke med det - jeg er med med 2 lodder

    SvarSlet
  22. Hej Mia:)
    TILLYKKE TILLYKKE MED DE 4 ÅR - det var da fantastisk:) deltager gerne med 2 lodder:)

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  23. Nej hvor er de fine! Stort tillykke med de 4 år! Jeg er med på 3 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  24. Stort tillykke med de 4 år. Jeg er gerne med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  25. Sikke nogle lækre frugtposer - har en lillesøster der skal starte i børnehave i næste måned og jeg er da sikker på hun ville elske sådan en frugtpose!

    Tillykke med de 4 år :)!
    Og er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  26. Tillykke med de 4 år.

    Jeg deltager med 5 lodder!

    SvarSlet
  27. Stort tillykke med en fin og unik blogbutik :0) 4 år.. det er jo en skøn alder.. har selv en søn som netop er blevet 4 og han ville elske en fin frugtpose.. jeg er med på 2 lodder.

    kh nanna

    troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  28. Gratulerer med dagen og feiringa! Eg har vore fast lesar av din blogg lenge og syns den er kjempefin! To lodd til meg takk!

    Marian

    SvarSlet
  29. De er skønne.. og Tillykke med de 4 år ;)
    Er med på 3 gode lodder..

    SvarSlet
  30. Tillykke med den store dag! :) 3 lodder nupper jeg. :)

    SvarSlet
  31. Deltager med et enkelt lod - og stort tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  32. Et stort tillykke og deltager gerne med 3 lodder
    millelouise

    SvarSlet
  33. Jeg er med på et enkelt lod. Der er noget i vejen, så jeg ikke kan blive fast læser - det må ordnes en anden gang i stedet :-)

    SvarSlet
  34. Hip hip hurraaaaaa :) TIllykke med de 4 år - det er for sejt gået!

    jeg nupper 3 lodder, og håber på at Sofie bliver den heldige vinder af en af de fine frugtposer.

    SvarSlet
  35. Tillykke med de 4 år :-)
    jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  36. Fedt! Tillykke!
    Jeg deltager med 3 lodder..

    SvarSlet
  37. Hip Hip Hurraaaaa. Stort tillykke med de 4 år der er gået. Håber der kommer endnu flere kreative år til gavn for shoppen :)
    Jeg nupper 3 lodder til denne skønne give away ;)

    SvarSlet
  38. 3 lodder til mig (:

    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  39. Stort TILLYKKE med de 4 år. Flotte frugtposer. Jeg deltager gerne med 3 lodder og håber på at vinde.

    Rigtig dejlig dag/Lone Margrethe

    SvarSlet
  40. Mange gange tillykke med de 4 år på shoppen!!! Det er nogle rigtig fine ting! Jeg vil gerne vinde en af de søde poser, og deltager med 2 lodder (fastlæser + fødselsdagskommentar).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  41. Hip hip Hurraaaaa... 4 år - sikke tiden dog går!
    Stort tillykke.
    Jeg hopper med på 3 lodder tak!

    SvarSlet
  42. hello!
    Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    3 lodd
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  43. Uhhh kan lige nå at være med...
    Er med på 2 lodder..
    Og stort tillykke med de 4 år.. vildt der allerede er gået 4 år...
    Stort knus fra Tina

    SvarSlet
  44. Jeg deltager gerne med to lodder og ønsker tillykke med de 4 år :)

    SvarSlet
  45. Hejsa. Jeg er blevet fast læser og skriver nu en kommentar. Derfor to lodder til mig. Jeg havde gerne linket men når du trækker præmier i morgen er der ikke meget tid. Tak fordi du har deltaget i min giveaway :-)

    SvarSlet
  46. uh uh uh Jeg kan lige nå at være med! med ALLE 3 lodder tak :D Den søde peter pedal frugtpose - er så fin!

    SvarSlet
  47. Stort tillykke med de 4 år :) Håber den får mange flere på bagen for det er bare så skønne ting du laver :)
    Deltager meget gerne med 3 lodder
    KH Micha

    SvarSlet
  48. Jeg kan lige nå og være med på 2 lodder

    SvarSlet
  49. Jeg kan da vist lige nå at hapse to lodder! Stort tillykke med de 4 år!

    SvarSlet
  50. Very nice gift, I hope for the best.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...