torsdag den 18. august 2011

Hele vejen til Månen og tilbage igen

Da jeg afleverede August lige for lidt siden, fik jeg et kys og et kram, som jeg altid gør. Jeg siger så "jeg elsker dig", som jeg plejer. Så kiggede August på mig og sagde: "hele vejen til månen og tilbage igen"

Han er altså så dejlig :-)

Det skal naturligvis siges, at det er noget vi altid har sagt til ham, og han har også sagt det til os før, men lige i dag kom det helt uventet - og så kærligt !

I får lige en sang om den der måne :)


God dag til jer blogland!

Smil fra Mia

6 kommentarer:

  1. Ååh hvor sødt :o) Det rammer bare et blødt sted når vores kære poder siger sådan.... Skægt vi siger helt det samme hjemme hos mig :o)

    SvarSlet
  2. Kærlige overraskelser fra børnene rammer altid hjertet!

    SvarSlet
  3. Dejligt at få sådan en kærligheds erklæring lige fra morgenstunden.
    Elsker bare den sang...
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Nårhhhhhh sikke en charmør du har ;o)

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn knægt.. Her siger vi det samme. Anton er i den alder hvor han udvikler det vi siger. Så hans lyder pt: elsker dig hele vejen op til månen, rundt om planeten, rundt om huset og tilbage igen. Det var meget ik?! Elsker børns måde at sige tingene på...

    SvarSlet
  6. Hvor sødt.
    Vi har faktisk en bog derhjemme, som hedder "Hvor højt tror du, at jeg elsker dig". Den handler om en hare, der skal sove, og så hans far der skal putte ham. Den sidste sætning er noget i stil med "Jeg elsker dig helt op til månen - og tilbage igen!".

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...