mandag den 8. august 2011

GIVE AWAY – i samarbejde med Legeskab.dk

Jeg er så heldig, at jeg i samarbejde med Legeskab nu kan udlodde den super skønne sandorm fra bObles.
Sandormen er et nyt produkt fra bObles i farverne grå/ orange og der produceres kun er begrænset parti.

Du har muligheden for at vinde den store sandorm her på bloggen. Den er en sjov svømmebåd for barnet både liggende og siddende - i havepoolen, svømmehallen eller ved stranden. I den kreative, motoriske leg, kan barnet rulle fra side til side eller stående få udfordret balancen som på et surfbræt.

Længde: 32 cm, Diameter: 52 cm. Modellen er bredere end de normale Tumledyr. Sandormen har en værdi af 949.- kr. - sikke en FED gevinst hva'? ;-)

Sandormen kan med sin proportion bruges som skammel, eller den kan indgå i den kreative leg til at rulle, vippe, hoppe, ride, balancere, stable, afgrænse eller bare til at være dyr. Sandormen er produceret i et fast skummateriale med en velourblød overflade, testet til børn. Materialet er forholdsvis let, der er ingen skarpe hjørner. Sandormen kan vaskes under bruseren.

Det er som sagt Legeskab der er den glade sponsor af sandormen. Legeskab er en af mine absolutte favorit steder at handle, når jeg skal have kreativt legetøj til August, og især hvis jeg skal bruge noget der er godt for sanserne og motorikken. Legeskab har lækre varer til udeleg, musik, motorik, legerummet, baby, tegn og mal samt snakketøj! Legeskab formidler endvidere værdierne ved leg lige her – det er bestemt et besøg værd.

Statement fra Legeskab.dk - jeg er 100% enig!

En af mine leveregler er, at man aldrig bliver for gammel til at lege ! Så leg med – reglerne er som følger:

1 lod for en kommentar
2 lodder for kommentar og fast læser
3 lodder for kommentar, fast læser og link med billedet (herunder)
5 lodder for alt det ovenstående og samtidig melder dig som fast læser på Legeskab.dk’s facebookside lige her

OBS! Har man ingen blog får man 2 lodder for kommentar og fastlæser og 2 lodder yderligere, hvis man bliver fan af facebooksiden.



Vinderen trækkes på Augusts 3 års fødselsdag den 20. september.

Held og lykke til jer alle (gid jeg selv kunne deltage *ss*)

232 kommentarer:

  1. Den kunne vi da godt bruge herhjemme :) 2 lodder til mig..

    SvarSlet
  2. Jeg snupper to lodder.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  3. Super Give Away - And og jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  4. Flot giveaway, jeg er med på 3 lodder :O)

    SvarSlet
  5. Fed ting!
    Jeg deltager med fem vinderlodder :)

    SvarSlet
  6. Uh den vil jeg gerne vinde til min venindes dejlige pige der fylder et år lige om snart! Jeg deltager med 2 lodder :)
    Hilsen Charlotte (charlotte.sorensen@live.dk)

    SvarSlet
  7. Haps den tager jeg - har længe ønsket mig en af de skønne bobles, men har aldrig fået en købt til lillepigen.

    jeg tager alle 5 lodder, tak :)

    SvarSlet
  8. Vildt fed Give Away, jeg er med på alle 5 lodder, tak! :-)

    SvarSlet
  9. wauuu 2 lodder tak. Ja sikke en gevinst!

    SvarSlet
  10. 2 lodder til mig :) De er bare skønne de bObles..

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med med to lodder. Vi eeelsker bObles :o)

    SvarSlet
  12. Aiiiii... Jeg er med på 5 lodder og satser på at vinde - det er nemlig min fødselsdag d. 20 september :)

    SvarSlet
  13. ej hvor er den lækker.. deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  14. Jeg nupper straks 5 lodder, den vil være helt fantastisk til Amalies øvelser for sin balance :O)

    SvarSlet
  15. 2 lodder til noget jeg er bange for, jeg aldrig får råd til at købe, så tænk hvis man kunne vinde det :-)

    SvarSlet
  16. Hejsa
    Ville være perfekt herhjemme - vi har slidt et tumledyr op, og nu er nr. 3 barn på vej, så det bliver nok ikke den sidste.
    Jeg deltager med 2 lodder - har ingen blog - endnu, men har da meldt mig ind i fb gruppen oz :O)

    SvarSlet
  17. 2 lodder - hvor er den bare skøn! :) Mette

    SvarSlet
  18. Frederiksmor - du får 4 lodder - du er nemlig velkommen uden blog også - fik jeg vist ikke uddybet godt nok !

    Dejligt I er så mange der allerede vil være med :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  19. Wow, hold da op for en give-away!!!! Den ville Noah elske at tumle rundt med!!!:)

    Jeg er allerede fan af Legeskab.dk, men har ingen blog at linke fra, så jeg ved ikke om det mon så bliver til 3 lodder?:)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  20. Lækker give away!!!!! Den ville mine drenge elske at lege med snupper 4 lodder.. Og Håber jeg er den heldige..!! Kh Janni

    SvarSlet
  21. Øj en fed præmie.. Deltager med 5 lodder :o)

    SvarSlet
  22. Det kunne være en god gave. 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  23. 2 tak. Håber at være heldig

    SvarSlet
  24. Hej,
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder - og sikke en lækker præmie!

    Fortsat god aften
    Kh Tine

    SvarSlet
  25. Wau, hvor en fornem give away. Jeg vil gerne deltage med tre lodder og linker alt hvad jeg kan liiige om lidt.

    Måske du har lyst til at deltage i min noget mindre prangende, men dog fine giveaway også? Kig her: http://ffluwer.blogspot.com/2011/08/give-away.html

    Kh Karina

    SvarSlet
  26. Hejsa

    Super flot give away!!! WOW
    Jeg har endnu ingen blog, men pt. går jeg meget i tankerne, og overvejer en blog ;o)

    To lodder til mig tak :o)

    Vh.

    SvarSlet
  27. Hapser 5 lodder. Rigtig lækker give away!

    SvarSlet
  28. Lækker Give Away! Jeg snupper alle 5 lodder ;-)

    SvarSlet
  29. Det er da så meget min familie, den skønne orm skal hjem og bo hos:-)
    To lodder til mig!

    SvarSlet
  30. Jeg snupper 5 lodder - for den vil jeg godt nok gerne ha fingrene i:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne have to lodder... :o)

    SvarSlet
  32. 2 lodder til mig.. og en masse held for at vinde den lækre give-away. :0)


    Nanna

    www.troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  33. Jeg hopper på med 5 lodder! Lækker give away!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  34. Den er jeg sikker på, at mine børn vil blive glad for:-) Så jeg nupper 2 lodder...

    SvarSlet
  35. Jeg er med på 5 lodder. - Er helt vild med Bobles

    SvarSlet
  36. Fantastisk GA - 3 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  37. Lækker gave! jeg er frisk på 2 lodder :)

    SvarSlet
  38. Du må meget gerne sende 3 lodder i min retning :D

    SvarSlet
  39. Må da vist hellere lige være med på 2 lodder!! :)

    SvarSlet
  40. Wow! :) Lækker præmie! :)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    Jeg kører selv en give away i samarbejde med legeskab.dk

    Du er velkommen til at deltage i mine giveaways:)
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    Jeg har lagt et link til din giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    SvarSlet
  41. Uh altså!.. Jeg er helt sikkert med på 5!! :D

    SvarSlet
  42. Er vild med bobles, fantastisk Give Away, jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  43. Ja tak, jeg deltager meget gerne med 2 lodder. /Lene

    SvarSlet
  44. Hej mia. Jeg er med på 3 lodder i din fantastiske give away.

    SvarSlet
  45. 3 lodder til mig.

    Skøn præmie fra en skøn butik -jeg er sikker på at mine 2 piger ville elske en sandorm.

    SvarSlet
  46. Er helt pjattet med Bobles og det samme er sønnike, så jeg deltager med 5 lodder i denne lækre Give Away. :-)

    SvarSlet
  47. fed gave deltager med to lodder
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  48. Ihhh sådan en fin en kan vi godt bruge til baby :-) vil gerne deltage med 3 lodder

    Go aften
    Frk.Munk

    SvarSlet
  49. Er med med 2 lodder - perfekt til min datters fødselsdag d 5 sep.

    SvarSlet
  50. Jeg har lige præcis snuppet alle 5 lodder og håber alt hvad jeg kan - mine unger har lige præcis brug for noget sjovt fra Bobles :-)

    SvarSlet
  51. Den skal være så velkommen hjemme hos os! Jeg smider gerne 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  52. Den ville være et stort hit her i huset, så jeg smider 5 lodder i puljen:)

    SvarSlet
  53. Den ville Hannibal synes er helt fantastisk - jeg deltager med 2 lodder.

    Knus Line

    SvarSlet
  54. Åh den ville jeg da gerne være ejemand af:-)
    Jeg deltager med et lod:-) Please vælg mig...
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  55. Fantastisk præmie. Jeg er helt klar på med 2 lodder:)

    (blogger driller, så jeg er pludselig halv-anonym:
    Malin, blogs(@)praestiin.dk)

    SvarSlet
  56. Den vil jeg rigtig gerne vinde til min nevø. Og dejligt at man kan være med, selvom man ikke har en blog :-)

    SvarSlet
  57. hejsa er mega gerne med på 4 stk.....

    SvarSlet
  58. 4 lodder til mig! Tak! :-)

    SvarSlet
  59. Skøn skøn give away.... jeg er med på 5 lodder... Silas vil elske den... :o)

    God dag

    SvarSlet
  60. Birdie

    Jeg snupper 5 lodder og håber at mor og lillemand er så heldige at skulle i vandet med dem, og lære balance på landjorden..

    Hilsen birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  61. Fantastisk fed Give away - er sikker på at den ville falde i god jord hos mine 2 små :)
    Smider 5 lodder og krydser alt hvad krydses kan ;)

    /rikke

    SvarSlet
  62. Uh jeg er med på 5 lodder og krydser ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  63. Fed give away!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder =)

    SvarSlet
  64. Åh, den er jeg med på. 1 lod til mig.

    Charlotte (slyngsten@gmail.com)

    SvarSlet
  65. Fin fin give away. Jeg er med på tre lodder - med link fra www.mangebaekke.blogspot.com, hvor jeg selv sparker en give away i gang senere på ugen :-)

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne smide 5 lodder i puljen!
    Jeg kan ikke få lov at logge ind lige nu med googlekonto, men er fast læser, har bloggen smuksi-sax.blogspot.com og email ditteh@hotmail.com :)

    SvarSlet
  67. Hej Mamma Mia's Verden! Wauuu jeg ÆÆÆlsker disse legeredskaber. Jeg er enig med dig Mia i at vi aldrig bliver for gamle til at lege. Mange bObles kram Ann (soelystkrag@hotmail.com)

    SvarSlet
  68. To lodder til mig! Fed give away. Kh C

    SvarSlet
  69. Sikke en fin give-away! Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  70. wow en super give away 5 lodder til mig i håb og gode vinder chancer!

    SvarSlet
  71. hvor ville jeg godt vinde sådan en til min vilde dreng på 3 :) jeg nupper 5 lodder :)

    SvarSlet
  72. Kære Mia
    Jeg putter 4 lodder i hatten...
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  73. Jeg er med på alle 5 lodder - og håber så jeg kan glæde min krutrøv med denne her :)

    SvarSlet
  74. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  75. Jeg deltager gerne med alle 5 lodder. Det er vel nok en FLOT give away, hvem vil ikke eje sådan éen. Håber jeg bliver den heldige.

    Hav en herlig dag/Lone Margrethe

    SvarSlet
  76. Sindssygt flot give away - den ville jeg virkelig gerne vinde. Jeg deltager med 3 lodder.
    Mvh Lise.

    SvarSlet
  77. 2+2 lodder (har desværre ingen blog)

    Den vil passe perfekt ind i det nye børneværelse jeg skal have lavet! *S*

    SvarSlet
  78. WOW...en præmie!!!
    Jeg er med på 4 lodder.

    Hilsner fra
    Sanne

    SvarSlet
  79. Smider 4 lodder i puljen, har meldt mig som fast læser og fan ;)

    SvarSlet
  80. 1 lod tak :)
    Ih den vil Emil elske!

    SvarSlet
  81. 3 lodder til mig.

    Krydser fingre....

    SvarSlet
  82. Jeg snupper da alle 5 lodder, og håber på, at den kan komme hjem og lege med Eskild og Bjørk ;-)

    SvarSlet
  83. 5 lodder til mig tak:-) Kh. Mette

    SvarSlet
  84. Mine børn elsker Bobles - jeg vil gerne deltage med 4 lodder (har delt og 'synes godt om' på fb). enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  85. Lækker med lækkert på!! Den vil jeg (og mine egne børn og dagplejebørnene) godtnok gerne have fingre i!!
    Jeg snupper 5 lodder og krydser fingre! :-D
    Ha' en lækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  86. Altså hvor kunne den være fin til min lille pige. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (fast læser + kommentar).
    Mvh
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  87. Wow en fin gave - jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  88. Min bedste ven har lige fået en lille fin pige i forgårs. 'Sandormen' vil da være perfekt som dåbsgave, ikke mindst fordi de er dyre (ikke mindst når man er studerende!)

    Vh. Stephanie agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Jeg er med, med 5 lodder... Men det e rkun fordi jeg har lært hvordan man gør i "Hjælp! Jeg er ny blogger" :-) Tusind tak for hjælpen <3

    SvarSlet
  90. Har ikke mulighed for at linke lige nu - men er fast læser og har meldt mig på deres side, er det så 4 lodder? :)

    SvarSlet
  91. Hvor er den bare fin ! Jeg deltager med 5 lodder :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  92. Haps!
    5 lodder til mig :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  93. Sikke en fantastisk give away. Jeg er med på to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  94. Jeg er med på 3 lodder:-)
    Kh Kristin

    SvarSlet
  95. 2 lodder til mig, og så glæder jeg mig til at følge med på din blog :-)

    SvarSlet
  96. ØØØØØØJJJJJJ.... Hvor ville jeg bare gerne vinde!!! Det er da bare en helt vildt fed give away... Gad vide om der overhovedet er en chance for at vinde med alle de mange deltagere :)
    Jeg er med på 3 lodder og krydser alt hvad jeg kan :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  97. 5 lodder til mig jubiii :-) håber heldet er med mig :-)

    SvarSlet
  98. Jeg er med på 2 lodder :-)
    Super fed gave

    SvarSlet
  99. 2 lodder til mig :) Krydser fingre

    SvarSlet
  100. Jeg smider 2 lodder i puljen :D

    SvarSlet
  101. Jeg hopper lige med på 5 lodder! Den ville jeg så gerne vinde til mine drenge! :)

    kh Sarah

    SvarSlet
  102. hvor er den bare fin, deltager gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  103. Hejsa
    Sikke en flot gave. Den vil jeg gerne eje!
    Hilsen Else

    SvarSlet
  104. 3 lodder til mig! Min niece vil elske den!!!

    SvarSlet
  105. Uh uh uh - to lodder til mig.
    Krydser alt hvad krydses kan.

    SvarSlet
  106. Den vil skabe glæde herhjemme - helt klart 5 lodder! :o)

    SvarSlet
  107. Fed præmie!!
    Vil gerne deltage med 5 lodder:)

    SvarSlet
  108. 5 Lodder:-) Super flot give away:-)

    SvarSlet
  109. 2 lodder til mig mange tak :-)

    SvarSlet
  110. Deltager med 3 lodder:) Så fin give away!!!

    SvarSlet
  111. Jeg går all in og deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  112. super fed ting, håber det bliver min.
    4 lodder til mig

    SvarSlet
  113. lækker præmie! kender en lille pige som ville elske den! jeg er med på et lod

    SvarSlet
  114. 2 lodder til mig
    Den er bare så cool

    x

    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  115. 5 lodder ;-)

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  116. 5 mega store lodder..
    Ville passe perfekt til min ært der skal komme den 23/12 ;)

    SvarSlet
  117. Åhh, hvor ville jeg gerne vinde den, den ville være til stor glæde for mine børnebørn.
    Har ingen blog, men har tilmeldt mig som fast læser og med på FB-gruppen.
    Det må være 4 lodder :-)

    SvarSlet
  118. Jeg er på med 1 til kommentar. 1 som fast læser. Er det så 1 eller 2 lodder for at kunne lide legeskabet.
    Det eneste jeg ikke har (endnu) er egen blog.
    Kan det mon passe jeg har 4 lodder

    SvarSlet
  119. Sikke en fin give away Mia! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  120. Wow en give away! Deltager gerne med 2 lodder :)
    Håber jeg er heldig...
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  121. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Kit (kitmalene@ofir.dk)

    SvarSlet
  122. jeg hopper da i med 4 lodder.. :-), som fast læser, og med legeskab på facebook..

    SvarSlet
  123. Nøjnøj... Jeg nupper alle 5 lodder og håber på at man for en gang skyld kan være lykkens pamfilius (eller hvad det nu hedder). ;)

    SvarSlet
  124. Fed give away - jeg deltager med 2 lodder med det samme, og krydser fingre.

    SvarSlet
  125. Åhh, jeg nupper da alle 5.... Denne give away er da slet ikke til at stå for....
    PS. Jeg har også en give away hos mig - ikke i denne klasse, men det kan måske friste alligevel ;-)
    http://200procent.blogspot.com/2011/08/give-away-tid.html

    SvarSlet
  126. Wow! Snupper da lige 5 lodder, tak :-)
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  127. Vi er glade for Bobles hjemme hos os, så jeg deltager med to lodder

    SvarSlet
  128. Feeeed give away.
    Jeg nupper 5 lodder.

    SvarSlet
  129. Uhhhh - FED give away!
    Deltager med 2 lodder, for jeg er faldet for din blog og melder mig som fast læser :))
    Kh. Rikke

    SvarSlet
  130. Den vil vække lykke herhjemme, så tre lodder til mig. :)

    SvarSlet
  131. Halløjsa! Ja, du kan tro jeg er med - 3 lodder, tak :)

    SvarSlet
  132. Hei hei. 3 lodd på meg. Følger, kommenterer og linker :-)

    SvarSlet
  133. Hej Mia,

    Har det som dig, man bliver aldrig for gammel til at lege, så jeg vil gerne lege med og smider derfor 5 lodder i puljen. Tror mine to vildbasser vil få stor fornøjelse af den.

    kh Kristiane

    SvarSlet
  134. Det må blive til 3 lodder tak.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  135. Uhh håber på at være den heldige. 1 lod tak

    SvarSlet
  136. Super fin give away - jeg er med på 5 lodder

    Camilla

    SvarSlet
  137. 2 lodder til mig... Frederik vil elske at tumle rundt med den... :o)

    SvarSlet
  138. Jeg prøver - nu må det snart være min tur :-) carinamaria@gmail.com

    SvarSlet
  139. Flott premie og flott blogg!

    Tar 2 lodd og håper på det beste ;0)

    Ha en flott helg!

    SvarSlet
  140. F A N T A S T I S K
    blog som du har her! :)
    Jeg vil SUPER gerne være vinderen – eller min søn vil. Jeg har ønsket mig én til hans fødselsdag, og det passer super godt med d. 20/9 (han har fødselsdag d. 22.) :))))
    Så derfor nupser jeg 5 lodder... Og vil hellere end gerne være FAST LÆSER til sådan en skøn blog...
    Jeg X X X X X'er og glæder mig til den 20. ;)
    Rigtig god weekend til dig og dine! :)

    SvarSlet
  141. Nøj en sej gevinst :-) Den vil min Laura elske at vinde!

    Jeg er med på 4 lodder!

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  142. Deltager med 4 lodder :-) meget meget lækker konkurrence <3 ville være perfekt! Super blog btw!

    SvarSlet
  143. Uhhh, en lækker gevinst! Jeg deltager med fire lodder og siger lige på forhånd tillykke til August!

    SvarSlet
  144. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  145. jeg følger med 4 lodder! spændende!!

    SvarSlet
  146. Er vild med bObles. Jeg deltage med tre lodder.

    SvarSlet
  147. Jeg deltager gerne med 2 lodder

    SvarSlet
  148. wau.... den ville min datter elske
    2 lodder her :)

    SvarSlet
  149. Deltager med 5 lodder! :D
    Den er så kær! ^-^

    SvarSlet
  150. Meget krydsede fingre. 2 lodder tak.
    Kh V

    SvarSlet
  151. Fantastisk give away - jeg deltager med 4 lodder :)

    SvarSlet
  152. Lækker give away, som min datter vil være lykkelig for at vinde, så vi deltager med 5 lodder :)

    Kh Kristina

    SvarSlet
  153. Sikke da en fantastisk give away!!!
    Jeg smidder straks to lodder i puljen :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  154. Neej hvor ville jeg gerne vinde den. Jeg deltager med to lodder

    Mvh Henriette (2-stoustrup@live.dk)

    SvarSlet
  155. Wow en flot give away. Jeg prøver lykken og napper 5 lodder :)

    SvarSlet
  156. WOW! Jeg blir gjerne med, med 2 lodd!

    SvarSlet
  157. Jeg deltager med to lodder og krydser fingre for, at jeg vinder, så min højtelskede nevø på 15mdr kan få en "god bedring"-gave, da han har brækket kravebenet.
    Mvh Mette Nørmølle

    SvarSlet
  158. Så er der smidt 5 lodder i puljen til denne totalt lækre give away.
    -sara

    SvarSlet
  159. Har ingen blog, men melder til på Facebook og som fast læser. Det må gi 4 lodder;)

    Hilsen Mai-Britt
    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  160. Uhh la la.. Lækkert!

    5 lodder herfra :)

    //Trin
    www.villa-villakulla.blogspot.com

    SvarSlet
  161. Skøn præmie. Jeg håber virkelig jeg er heldig :)

    SvarSlet
  162. Jeg VIL;-)
    1 lod til mig, louisestockmann@hotmail.com

    SvarSlet
  163. love it ;) Vi vil super gerne vinde, deltager foreløbig med 2 lodder ;)

    SvarSlet
  164. Jeg vil gerne være med på 2 lodder, tak:-)

    SvarSlet
  165. Fed give away. Jeg snupper 5 lodder, og giver mig til at krydse fingre. Tak for muligheden ;)

    SvarSlet
  166. Lækker give away....jeg må desværre "NØJES" med 2 lodder. Mange hilsner fra Joan M.
    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  167. Sikke en fin blog, og sikke en fin Give away.
    Vil rigtig gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  168. Jubiii - 2 lodder til mig! :)

    SvarSlet
  169. Jeg er fast læser og har tilmeldt mig facebooksiden (har ingen blog), så vil gerne deltage med 4 lodder. Uhh håber jeg er heldig. :o)

    Mvh Susan
    Susanwrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  170. Så fint. Et lod fra mig :-)

    SvarSlet
  171. Uhhhhh må straks hoppe med 2 lodder tak ;o)

    SvarSlet
  172. Jeg deltager med to lodder. Kunne være så fin en gave til min lille nevø, som kommer til verden til oktober :-D

    SvarSlet
  173. Jeg deltager med to lodder - kommentar og fast læser. Krydser fingre for at Johanne skal boltre sig med ormen:-)
    KH Dorthe

    SvarSlet
  174. FED giveaway - jeg deltager gladeligt med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  175. Hejsa :-)
    Deltager med 2 lodder. Kommentar og fast læser ( ingen blog - endnu )

    Så fed give away.
    Tak for en go blog.

    Mvh Stine
    stinehartmann@hotmail.com

    SvarSlet
  176. Hej søde--

    Hov jeg skal da lige nå at være med på 2 lodder--
    stort knus

    SvarSlet
  177. Jeg er med på et enkelt lod og krydser fingre!

    SvarSlet
  178. Jeg deltager med tre lodder og krydser fingre, arme, ben og hvad man ellers kan krydse

    SvarSlet
  179. Veeeeeeeeeeent, jeg vil også være med :o)
    Jeg smider 5 lodder i puljen og så håber jeg bare at jeg er den heldige. Jeg er vild med bobles :o)

    SvarSlet
  180. jeg tar 3 lodd :))
    http://leneridola.blogspot.com/2011/09/give-aways-i-september-del-2.html

    SvarSlet
  181. Hej jeg vil da gerne være med på 2 lodder. ha en dejlig dag klem.

    SvarSlet
  182. Hej... Jeg snupper to lodder i din fine giveaway. Og jeg er glad for at du har set at jeg har en bObles elefant som giveaway på min blog :-)

    SvarSlet
  183. Er med på hele striben - og satser på at alle mine lodder er de rene vinderlodder. Er vild med legen og fantasien - og hele entrepreneur setuppet hos legeskab.dk

    SvarSlet
  184. Ej dette må da være den første give away, jeg skal vinde :)
    Jeg er med på 5 lodder.
    Kh Mette

    SvarSlet
  185. Nøj! Selvfølgelig skal jeg da være med!! Manner, det ku være fedt at vinde:-)
    5 lodder tak :-)

    SvarSlet
  186. Jeg vil sørme også gerne være med. Jeg smider 4 lodder i bøtten og krydser fingre :o)

    Kh Louise

    SvarSlet
  187. Nøøøj en fed præmue !! Jeg er med på 4 lodder - fast læser og FB :0)
    Kh
    Karina

    SvarSlet
  188. Jeg skal da klart være med i den lækre konkurrencer...starter lige med 3 lodder, men skal nok nuppe fem en af dagene:-)

    Og tak fordi du deltager i min give-away;-)

    Kh lone

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...