fredag den 5. august 2011

Busy busy

Phew... sikke en dag ! Og klokken er kun 13.30 ;-)

I morgen skal vi til dejligt bryllup, og det er mig der skal lave bryllupskagen - gisp!

Jeg har bagt selve kagedelene for en uge siden. Det skal ende med en tre-etagers bryllupskage bestående af chokoladekage og chokoladefrosting samt fondant overtræk, fondantpynt og friske bær samt 50 cupcakes med frosting og fondantpynt.

I morges stod August op kl. 5.50 - og nu sidder jeg ned for første gang. Her er det jeg har lavet indtil nu...
  • 4 x chokoladefrosting
  • 1 x vaniliefrosting - ekstra hvid
  • bagt to runde chokoladekager ekstra
  • været ved frisøren og fået klippet pandehåret
  • været på posthuset efter pakken med færdig fondant, som jeg egentlig skulle have haft i mandags her i byen, men blev svigtet og måtte bestille en hasteordre i onsdags. Det var lovet, at den skulle ende hos mig i går, men det gjorde den ikke. På posthuset i dag, sagde de den ikke var der. Fik ringet til firmaet, som kunne fortælle at den havde lagt på posthuset siden i går. Tilbage til posthuset. Fik så afvide at den lå på posthuset i den anden ende af byen - mig derind... sikke dog et bilshow! Men jeg fik pakken - og kagen er reddet !
  • bestilt blomster til min syge kusine
  • syet et sengesæt og afleveret det til min anden kusine
  • spist frokost
  • sendt tapet til en køber
  • snakket i 21 min. med A-kassen som stadig ikke har udbetalt mine dagpenge... - de skulle nu komme tirsdag...
  • NU - blogafslapning - før:
jeg skal hente prinsen og hygge med ham et par timer. Så smutter han og manden til farmor og farfar imens jeg kører til forsamlingshuset og samler kagerne!


Jow tak - det kan man vist kalde en dag med mange bolde i luften!

11 kommentarer:

  1. Puha - og så på en fredag ;-)
    Men det er da heldigvis gode arbejdsopgaver. Glæder mig til at se billeder af kagen!

    SvarSlet
  2. Hold da op - jeg blev helt forpustet bare af at læse alt det du har nået :) Men forhåbentlig kan du nyde det og slappe af i morgen til en festlig fest :)

    SvarSlet
  3. Hold da op, pas på du ikke falder :o) Krydser fingre for at du når det hele uden at stressen rammer dig :o)
    Jeg har lige et spørgsmål til dine kager -s- Når du laver bundene i forvejen, hvordan opbevarer du dem i fryseren?
    Glæder mig til at se det færdige resultat :o)
    Hilsen
    Heidi Clara

    SvarSlet
  4. Argh stress !!
    Glæder mig til at se kagen :o)

    SvarSlet
  5. Nøj Mia, jeg bliver helt forpustet. Hvor er du vil at nå alt det!
    God weekend og rigtig god fornøjelse!
    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Pas nu på dig selv ! Bliver spændende at se kagen og god dag i morgen :)

    SvarSlet
  7. Hjælp, bli'r da helt forpustet...du er da super-woman (også) i dag!! :o). Håber resten af dagen forløber uden problemer og at I får et herligt bryllup i morgen.

    SvarSlet
  8. wauw sikke en fart du har på:-)
    Håber I får en rigtig dejlig weekend
    Kh. Louise

    SvarSlet
  9. Puhh jeg blir sgu helt træt bare af at læse indlægget.... Pøj pøj med det hele :-)

    SvarSlet
  10. puha.. jeg stresser helt på dine vegne.. vi skal også til bryllup i morgen.. glæder os meget :0)

    SvarSlet
  11. Man bliver af og til overrasket over hvad man kan nå:)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...