søndag den 7. august 2011

Bryllupsmagi

Vi var til et super vidunderligt bryllup i går. Brudeparret var som nyforelskede, maden var skøn, vinen endnu bedre ;-), selskabet godt og festen var fremragende. Vi kom hjem kl. 4 - der gjorde fødderne i den grad oprør!

I skal lige se den 3-etagers kage jeg fik lavet og nogle af de ialt 50 cupcakes. Der er masser af helligdage, men jeg klarede det okay, og det var en meget stor succes! Der går dog længe før jeg igen kaster mig ud i så stor og vigtig en kage !


I dag er vi trætte men glade for den fortryllende bryllupsmagi vi nød i går.


12 kommentarer:

  1. Hold da op for en flot bryllupskage, jeg er vild imponeret.

    SvarSlet
  2. Wau! Hvor er du dygtig. Den er så smuk og de cupcakes ser nu også mega lækre ud. Dejligt det var et godt bryllup og at søndagen nu kan gøre underværker mod de ømme tær.

    SvarSlet
  3. Noget af et projekt du har kastet dig ud i...imponerende ! :-)

    SvarSlet
  4. SUPER flotte kager! Uhm, bliver helt lækkersulten!

    SvarSlet
  5. Flot, flot kage (kager) du har lavet!

    SvarSlet
  6. Så klarede du det jo alligvel :) Og den blev rigtig fin :)

    SvarSlet
  7. Super flot kage, du har lavet. Jeg har efterhånden også lavet en del bryllupskager, og man er SÅ glad, når den er afleveret med succes. Og træt:-)

    SvarSlet
  8. Mmh, det ser lækkert ud!! :)

    SvarSlet
  9. Tillykke med det superflotte resultat. du er en modig kvinde ! Stor ros må du have fået...

    SvarSlet
  10. Super fine kager, dejligt med bryllupsinspiration :)

    SvarSlet
  11. Hold da op og wow.. meget lækkert :0)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...