søndag den 21. august 2011

Lilla Søndag

Dagen startede kl. 4, hvor August kom ind til os - han faldt heldigvis hurtigt i søvn, og vågnede så først halv seks igen... Så jo, dagen startede tidligt.

Men han var glad og vi hyggede på skift herhjemme. Kl. 9.30 kørte August og jeg indtil mine allerbedste veninde og hendes dejlige datter.

Eftermiddagen gik med trampolinhop, bilræs (mere om det i morgen), leg i haven og bare solskinshygge! Sidst på eftermiddagen kom mine kære svigerforældre til spisning.

Bordet var så fint dækket op ude i haven, blomsterne er fra min søde lillebror og hans kæreste, og maden fra grillen var klar.


Vi nåede lige at sætte os, så begyndte det at regne - er det ikke bare dansk sommer 2011 når det er bedst... vi rykkede sammen under den overdækkede terrasse og rykkede derefter ind.

I morgen begynder jeg i løntilskud på en skole her i byen. Jeg skal have et helt almindeligt lærerjob og skema på mellemtrinnet i alle mine fag, jeg skal dog være 2. lærer i alle klasserne. Nu hvor jeg efterhånden har accepteret, at det er sådan, ja så er det egentlig ok. Jeg fik et jobtilbud i fredags, men bliver desværre nok nødt til at takke nej - mere om det en anden dag.

Kan I have en god søndag aften!

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud.... Held og lykke med imorgen :0)
    Ses vi iøvrigt til syblogtræfffet?

    Knus

    SvarSlet
  2. Krydser fingre for det bedste. Super hyggeligt ser et ud - lige den sidste snert af sommeren

    SvarSlet
  3. Gitte: JA jeg er da med :-) Har jeg mon glemt at melde mig til?? Vil bare helst sove hjemme i min egen seng ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt, rart og afslappende ud! :)

    SvarSlet
  5. Mia, du må gerne sove i din egen seng ... smiler. Kunne kun se, at du lige skulle spørge manden din :0) - men måske har du bare givet Lille Pils verden besked :0)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...