mandag den 22. august 2011

1. skoledag igen igen

I dag havde jeg så første skoledag igen igen. Denne gang er det, som nævnt, på en skole her i byen, hvor jeg skal være et halvt år i løntilskud. Jeg er tilknyttet mellemtrinnet i alle mine liniefag.

Jeg havde en rigtig god start dernede. Blev taget så positvt i møde, og sidder med en fornemmelse af, at det nok skal blive rigtig godt.

Jeg er noget træt nu. Mange indtryk på én dag, men udsagn som "du er den eneste lærer, der ikke har givet op over for mig", "du er den sejeste til at tegne i verden", "du er en meget smuk dame" og "du er den bedste lærer jeg har haft" er da meget godt gået på 6 timer ;-) Selvom ordet dame nu nok lige skal fordøjes ;-)


5 kommentarer:

  1. hvor er det fedt, Mia!
    En god start er uvurderligt...og sikke varmende roser du har fået - det er da lige til at blive glad af.

    KH Vibeke

    SvarSlet
  2. Det lyder som en dejlig start:-) Kh Christina

    SvarSlet
  3. Det lyder som en helt perfekt start. Held & lykke med det!

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig er du et hit :0)

    SvarSlet
  5. Held og lykke med det. Det skal gå blive godt.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...