mandag den 15. august 2011

Tillykke nr. 10

Det blev Random der trak vinderne af uniQrea giveaway'en.


Det faldt på lod nr. 10
STORT tillykke til Fie - og sikke en fin blog, som jeg dermed lærte at kende - skønt.

Fie send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com med hvilken frugtpose du gerne vil have. Du finder poserne lige HER.

Husk min anden giveaway, som Legeskab.dk har sponsoreret! Den trækkes den 20. september. Når jeg 500 faste læsere - så smider jeg en ekstra lækker gevinst i puljen.




2 kommentarer:

  1. Neeej hvor blev min datter glad! Hun har forelsket sig i en af poserne, så jeg sender dig straks en mail:-) Tusind tak!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...