torsdag den 4. august 2011

Frydelig forandring

Siden vi satte Augusts værelse í stand, har vi manglet den rigtige reol derinde. Jeg har to gange efterlyst hjælp herinde uden held. En tur i Ikea afhjalp dog problemet.

Voila !

Det blev til to små og ikke særlig dybe reoler, hvor der ialt er plads til 6 små skuffer i hver. Vi har dog ladet midterrummet stå tomt, så der kan komme bøger og lign. derind. Det er ikke indrettet endnu, vi satte bare de ting ind, der var i overskud i går. Det passer så fint derind, uden at det fylder noget særligt. Luftigt og lækkert synes vi ;-)

Det blev også til to hylder i køkkenet, så nogle få udvalgte kogebøger samt mit elskede Karoline Koen tryk kan komme mere til sin ret. Det samler tavlen og den skønne nøddeknækker rigtig fint synes jeg.




I dag har svigermor og jeg lavet mønster og klippet stof - der er spændende nyt på vej ;-)

6 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint - må vist hellere en tur i Ikea ;o)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor ser det bare godt ud!
    Jeg vil også i IKEA!

    (www.stubba.dk/blog)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare blevet fint.
    Dejlige farver...

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. super god ide! Jeg går også og tænker børneværelses indretning så de reoler skal jeg lige huske :)
    Forresten, næste gang Laura (Busters mor) kommer forbi, så må du heller gemme den tinsoldat du har på det sidste billede godt væk, ellers snupper hun den med hjem! Hun ELSKER tinsoldater! Hvor har du egentlig købt den?

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot, det ser virkelig godt ud!! Smut ind forbi min blog og deltag i min give away. Måske bliver du den heldige vinder af skønne sager til køkkenet fra Rie Elise Larsen. diary.dk
    Kh Kamilla :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...